Faqs – Tempotent

🚚 Válaszd a házhozszállítást futárszolgálattal!
A december
19. délig leadott rendeléseket még karácsony előtt kézbesítjük! 🎄🎁✨

OFFER EXPIRES IN:

00
:
00
:
00
:
00
Ugrás a tartalomhoz

01 Hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?

Amint a rendelés feladásra került, e-mailben kap egy nyomon követési számot. Ezzel a számmal ellenőrizheti a csomagja helyzetét a szállító partner weboldalán.

02 Mennyi ideig tart a szállítás?

A szállítási idő változó lehet, de általában 3-5 munkanapot vesz igénybe belföldi rendeléseknél és 7-14 munkanapot nemzetközi rendeléseknél. A pontos szállítási időről a rendelés visszaigazolásában tájékoztatjuk.

03 Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Elfogadjuk a leggyakoribb fizetési módokat, beleértve a hitel- és bankkártyákat (Visa, MasterCard, American Express), PayPal-t, valamint banki átutalást.

04 Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett vele?

Igen, ha nem elégedett a megvásárolt termékkel, kérjük, tekintse meg visszaküldési szabályzatunkat a részletekért és a visszaküldési folyamat leírásáért. Ügyfélszolgálatunk segít Önnek a visszaküldés lebonyolításában.

05 Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Bármilyen kérdés vagy probléma esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@smartandtechs.com e-mail címen. Igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni és megoldani a problémát.

Home Shop
Bejelentkezés
×